Oggi ho rivisto lo Zio Jano, da un po' non avevo sue notizie... social muti così come mail e telefono, in giro poi nemmeno l'ombra. Usufruendo della mia "libertà condizionata" derivante dalla schiavitù dal lavoro, ho deciso di fare una visita a colui che, reduce da una custodia domiciliare a 70 anni per aver rubato "mulinciane", così mi accoglie all'uscio del suo orto, intendo a "scippare lardichi"
- "chi ci fai cca, cosa inutili? mentri tuttu u munnu, nuatri dd'o mezzu, stamu satannu dall'aria?
- Zu Janu, ti vogliu beni, ma nn'a pensu ca scippari lardichi je na cosa tantu chiu utili e n'tiligenti.
- U sapevu! fai accapiri ca capisti, ma n'veci na capisti na minchia. Cu sapi e canusci li cosi nenti po fari si non dilli e poi spittari ca macari l'autru sa e canusci li cosi.
- ma accussi na si fa mai nenti, Zu janu, ci voli troppu tempu.
- Nn'a bbasta tuttu u tempu, caru Ninuzzu, mancu l'eternità fossi; nn'a pocu di cristiani sanu li cosi ma cuntunu u cuntrariu pi cumminienza, autri pi onestà... tuttu u restu, nn'a sapi e nn'a canusci ca di palluni e cosci di fora.
- Ma Zu Janu ... n'da Siria sta scuppiannu nn'a guerra mondiale tra Russi e Americani , nuatri avemu sigonella e u MUOS , sapemu ca senu i primi a satari dda laria e tu nn'a dici nenti?
-Ninuzzo na sula cosa ta diri: "Cosa inutili, aiutami a scippari i lardichi".
Zio Jano sostiene che le lardiche costituiscono un buon metodo di coltura a rotazione ... il campo è pieno ed io sono ancora a "scippare lardiche" e provo un gran senso di libertà.
La salvezza dell'umanità può attendere non sono un "parrino".
Picciuli, fimmini, sugnu spacchiusu e mi n'ni futtu si a spaccari lu me cori sugnu ju stissu.
La mala pianta piemuntisi crisciu e detti i mali frutti ca coppula, la lupara e li cappucci ca stidda e l'occhiu ca tuttu viri.
Welcome to sicily
Comments